MSC Music Player

czwartek, 3 listopada 2016

Nowy Początek...

Witam wszystkich !
Jak widzicie oto mój blog. Marzyłam o nim i planowałam go bardzo długo. W końcu to marzenie się spełniło, mimo że mam zaledwie 14 lat. Tak, tak tylko tyle, ale błagam nie skreślajcie mnie na wstępie. Jest to mój pierwszy blog, co wiąże się dla mnie z pewnym wyzwaniem. Nigdy nie publikowałam swoich prac, dlatego jestem zdenerwowana tym jak to wszystko wypadnie i potoczy się dalej. Przecież początki są zawsze trudne. Mam nadzieję, że mimo wszystko znajdę czytelników i zaakceptujecie mnie, jak i również moje Fanfiction. Co do niego, to jest inspirowane moim ulubionym zespołem, a mianowicie One Direction, ale będzie pisane z aktualnymi członkami, czyli bez Zayn'a. W najbliższym czasie wstawię Prolog. I już na wstępie mogę obiecać wszystkim, że to Fanfiction zostanie napisane do samego końca, ponieważ zawsze kończę to co zaczynam. Haha. Taka już jestem i nic na to nie poradzę. Jeżeli rozdział nie będzie się pojawiał to nie bądźcie na mnie źli, ja też mam szkołę, też mam życie prywatne i też mam problemy jak wy. Postaram się dodawać posty regularnie, co tydzień, ale jeżeli  mi to się nie uda to bardzo, bardzo przepraszam. Jeśli macie do mnie jakieś pytania czy to odnośnie bloga, czy o mnie to śmiało piszcie w komentarzach. Na razie to tyle. Liczę na to, że będziecie czytać mojego bloga. No i... widzimy się kiedy wstawię prolog. (:





3 komentarze:

  1. Na pewno będę czytać (:

    OdpowiedzUsuń
  2. No wiesz nie pisze sie mojego blog tylko mojego bloga
    ~twoja sis cioteczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, nie zauważyłam,już poprawione, punkt za spostrzegawczość sister (:

      Usuń